Friday, May 24, 2013

Ceaiul de la Club CATHARSIS


 Ieri a avut loc prima intalnire propriu-zisa a clubului Catharsis. Primele inscrise in club, fermecatoarele doamne si domnisoare din imagine, au fost extrem de punctuale si totul s-a desfasurat cat se poate de placut: ne-am grabit sa pregatim ceaiul, am facut cateva poze (cam in contre-jour si fara blitz), am stat de vorba si, bineinteles, nu am lasat nici un coltisor al Atlantidei hoffmanniene neexplorat, nici un mister neelucidat, nici un personaj nestudiat. Una din tinerele domnisoare (penultima din dreapta) ne-a citit un pasaj plin de vraja din nuvela, ne-am exprimat parerile personale si incantarea fata de un eveniment atat de agreabil. 
Intr-o tonalitate usor diferita, putem afirma cu certitudine ca o astfel de experienta se poate constitui intr-o adevarata aventura a cunoasterii. A fost cazul, cred, de aceasta data si speram ca la o astfel de calatorie in lumea imaginarului, a creatiei literare si a poeziei sa participe si alti tineri.


   
   Un foarte tanar membru al clubului participa cu tot sufletul la o aventura la fel de palpitanta.

No comments:

Post a Comment